Massaal bereik met hyperlokale boodschap.
Campagne Social Webcare
Web Design UX
Wat je ook online bestelt, dat proces mag niet anders dan smooth verlopen. Want als het bij de concurrent makkelijker gaat, is je bezoeker weg. De online reserveringstool van INQAR werkte nog niet zo soepel als gewenst. Een auto huren moest beter en sneller kunnen vonden ze bij INQAR, ook op mobiel! Samen met INQAR ontwikkelden we een gloednieuwe website met slimme tool die autohuurders heel easy door het online reserveringsproces heen fietst.
Iedere vestiging had haar eigen wensen voor de reserveringstool. Belangrijk dus om dit vooraf te inventariseren en mee te nemen in het ontwerp. Naast de wensen en eisen van de bezoekers natuurlijk. Content first, waarbij we dus niet alleen een mooi design neerzetten, maar vooral een goede user experience.
Technisch gezien moest de reserveringstool via een API communiceren met de databases van alle INQAR vestigingen voor het actuele wagenpark en de daarbij behorende prijzen. Je wilt klanten niet achteraf teleurstellen. Alle betrokken partijen werden hiervoor aangehaakt, zodat de gevraagde informatie realtime opgehaald kon worden en de tool voor de bezoeker vlekkeloos werkt.
De grootste valkuil bij dergelijke projecten: in één keer het droomplaatje willen realiseren. Met beide benen op de grond blijven staan dus. Bij INQAR bekijken we per fase wat er haalbaar en noodzakelijk is binnen het gestelde budget en tijdspad. In volgende fasen bepalen we welke optimalisatieslagen of extra functionaliteiten er worden doorgevoerd.