Nieuwe campagne: Hoffmann's Red Team kruipt in de huid van de vijand.

Diana Blokland
Diana Blokland
08 oktober 2020

Hoffmann is sinds 1962 marktleider in het onderzoeken en voorkomen van fraude en integriteitsschendingen. Je kent ze misschien van 'Vertrouwen is goed, Hoffmann is beter.' Maar naast Bedrijfsrecherche, zijn de diensten van Hoffmann ook steeds meer gegroeid naar het voorkomen van incidenten op het gebied van Cybersecurity en Security Risk Management. Tijd om deze expertises ook meer onder de aandacht te brengen!

In 2019 is de samenwerking met Hoffmann gestart voor hun unieke propositie rondom cyberveilig gedrag. In samenwerking met hun psychologen zijn er video's, een infographic, podcast en een whitepaper gemaakt, die allemaal terugkwamen in de online campagne: 'Medewerkers, het zijn net mensen.' Ook voor Pentesten en Screening zijn er soortgelijke campagnes ingezet. Hele toffe onderwerpen voor onze creatieven en contentmarketeers om zich in vast te bijten!

Eind 2020 brengen we de dienst onder de aandacht die het allemaal combineert: Red Teaming.



Ons video team is op pad gegaan om een uniek kijkje achter de schermen te geven. Het Red Team van Hoffmann kruipt dagelijks in de huid van de vijand en haalt alles uit de kast om de beveiliging van organisaties te testen en zwakheden bloot te leggen. Zo tillen zij de beveiliging naar een hoger niveau. Wij hebben deze ethical hackers, security consultants en psychologen geïnterviewd en onherkenbaar in beeld gebracht om te laten zien hoe Hoffmann het aanpakt. Compleet met reconstructies en verborgen camera.

Red Teaming e-zine Hoffmann

Om de verschillende aspecten van Red Teaming de aandacht te geven, hebben we ook het Red Teaming e-zine ontwikkeld. Hierin nemen we de lezers mee in de dreigingen en de noodzaak van Red Teaming. Daarnaast komen de expertises van Hoffmann's Red Team aan bod, hun aanpak én werken we toe naar de Red Teaming Masterclass.


Een awareness campagne die zich ook focust op leadgeneratie, door middel van slimme retargeting. Sterk content gedreven met een focus op video, om echt impact te maken bij de doelgroep van security professionals.
Deze doelgroep wordt o.a. bereikt via LinkedIn, Video & Display advertising en Google Ads. 


Wij voelen ons in ieder geval helemaal 007 na de voorbereidingen voor deze campagne en kijken alweer uit naar de volgende ;)

Diana Blokland
Diana Blokland

Digital Strategy Director

diana.blokland@id-factory.nl
06 57 29 0274

Kantel je scherm om gebruik te maken van onze website.